Επανέκδοση: 7η, Οκτώβριος 2004
Πρώτη έκδοση: 1994
ISBN: 960-210-183-0
Διαστάσεις: 14x21
Σελίδες: 192
Εξώφυλλο: Μαλακό
Κατάσταση: Δεύτερο χέρι
Κωδικός προϊόντος: 584088
11,00€ Original price was: 11,00€.5,00€Η τρέχουσα τιμή είναι: 5,00€.
Μόνο 1 απομένουν σε απόθεμα
Υπάρχουν, σήμερα, αρκετά προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης που εφαρμόζονται σε πολλές χώρες του Κόσμου. Μεταξύ των προγραμμάτων αυτών υπάρχουν βέβαια διαφορές και η πρωταρχική διαφορά έγκειται στον θεωρητικό προσανατολισμό που χαρακτηρίζει τον καθένα. Θεωρητικοί παιδαγωγοί, όπως η Montessori, υποστήριξαν τη δημιουργία ενός σχεδιασμένου περιβάλλοντος, όπου τα παιδιά μαθαίνουν μέσα από την εξέταση και την επαναλαμβανόμενη χρήση διαφόρων αυτοδιορθούμενων υλικών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
1. ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ: ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ PIAGET
2. H ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: ΘΕΩΡΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑMII ΚΑΙ DEVRIES ΚΑΙ ΤΩΝ COPPLE, SIGEL ΚΑΙ SAUNDERS
1. ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑMII ΚΑΙ DEVRIES
2. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ: ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ COPPLE, SIGEL ΚΑΙ SAUNDERS
3. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ PIAGET ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΑΜΙΙ ΚΑΙ DEVRIES ΚΑΙ ΤΩΝ COPPLE, SIGEL KAI SAUNDERS
Ι. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΙΙ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΩΝ COPPLE, SIGEL ΚΑΙ SAUNDERS
ΙΙΙ. ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ (ΜΕ ΣΥΜΠΤΥΞΗ ΔΥΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ: COPPLE, SIGEL, SAUNDERS ΚΑΙ KAMII, DEVRIES)
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΟΝΟΜΑΤΩΝ
Οι διαθεσιμότητες στο bazaar μεταβάλλονται συνεχώς.
Παρακαλούμε, επικοινωνήστε με το κατάστημα στο 2130232404 για να επιβεβαιώσετε τη διαθεσιμότητα του βιβλίου που σας ενδιαφέρει.